Vårlök baby!

2009-06-26 @ 15:30:01
Tjoho allesammans!
Idag har jag inte gjort allt för mycket. Sov till 10 och sen stack jag och mamma till maxi och storhandlade. När vi skulle betala så fick vi en sån avstämmning och det suger för då måste man plocka upp alla saker som man redan har packat ner och så blir allt rörigt när man haft det lite någerlunda bra. Om man sammafattar allt så är avstämmningarna inte bra för det tar bara extra tid.
När vi kommer hem så sitter Mhattias och Fredrik på tias rum och spelar och det var precis vad dom inte fick göra. Dom dumma ungarna trotsar vad jag säger till dom. Fast dom är inte så dumma jag tycker om dom ganska mycket ändå. Fredrik ska vara här hela helgen för Robbin ska på nått fotbollsläger och så ville inte Fredrik följa med så han ska vara här, och ikväll ska vi kolla på film, äta jordgubbar och chips! Det kommer bli väldigt mumsigt.
Var nere i stan med mamma innan för vi skulle köpa present till Filippa som blir tre år. Alleredan, tiden går ganska fort. Men vi köpte en dockvagn till henne för det ville hon ha, Det blev en ganska stor och så var den rosa med blommor på innefodret. Sen var vi på banken också för jag skulle sätta in mina pengar så jag inte ska slösa upp dom, Men det gick inte så bra för jag hittade ett par fake Ray-Ban glasögon så jag var tvungen att köpa dom.
Nu sitter jag här och glor, ska gå ut och leka med Chille en runda för han ligger och kollar på mig nu.
Puss

Mina <3

Kajsa Kollar vad som är back in stores nu! :D
VÅRLÖK BABY ;)




Kommentarer
Postat av: Kajsa

VÅRLÖK IN MY HEART!



STRANDFEST IKVÄLL NEDANFÖR AMANDA PÅ GRÖNATROGSVÄGEN KL. 19, BE THERE! <3

2009-06-27 @ 11:15:27
URL: http://thelionandlamblove.blogg.se/
Postat av: Linn

JAG VILL KOMMA OCH KOLLA PÅ FILM MED DIG, DIN BROR OCH DIN KUSIN xD



btw.. jag har redan träffat din kusin xD .. när ni var nere i stan så körde jag inom er ..så snackade vi LITE xD

2009-06-27 @ 14:04:36
URL: http://martinssoon.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback