sängdags

2009-06-23 @ 02:00:42
hejsan!
det var ett tag sen jag skrev nu..så detta blir bara ett kort inlägg för klockan är nu 2 på natten.
Linn karin och Kajsa har precis gått hem för kvällen, det vi har gjort ikväll var att kolla på skräckfilm. Vi kollade på Amusment som var en väldigt konstig film, inte så äcklig, sen blev det en film till och den heter The Abandoned som var lite äckligare, eller inte äcklig men den hade lite mer ryck så man hoppade till lite extra.
Nu vill jag inte skriva mer för jag är ganska trött så ska gå och lägga mig nu!
Puss

Ni är bäst!

Kommentarer
Postat av: Karin

Tack för att du skrev enbart mitt namn med liten bokstav xD



Det var mysigt ikväll, tack bus <3

Korsord in my heart!

2009-06-23 @ 02:33:27
Postat av: Linn

Nu när Karin nämner det.

Låt inte din mamma göra klart korsordet! .. Jag och Karin ska göra det xD

2009-06-23 @ 13:57:28
URL: http://martinssoon.blogg.se/
Postat av: Kajsa

du är också bäst

2009-06-23 @ 17:20:51
URL: http://thelionandlamblove.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback