Midsommar=städning

2009-06-19 @ 14:32:05
God eftermiddag på er alla :)
Idag är det fredag och midsommar och jag är på toppen humör, jag har en känsla av att det kommer bli riktigt kul ikväll.
Men idag vaknade jag kl 10 gick upp, åt frukost och cyklade en runda med Chilli, när jag väl var hemma så började städandet och jag kan säga att det inte är så kul att städa. Men nu när det kommer hem lite tjejer till mig ikväll så får man städa lite grann så blir det lite feststämning, jag har varit duktig och typ dammat av överallt i huset jag städat badrummet och lite annat smått och gott, det uttrycket kanske inte passar in när man har städat men jag tyckte att det lät lite bra..
Något jag förstår inte varför det måste vara killar med för att det ska vara fest?
Jag känner mig lite besviken också. Men nu ska vi inte älta om det. Vi kan börja snacka om kvällen istället för det är mycket roligare.
Karin och Linn kommer snart så ska vi börja fixa till i uterummet lite grann, fixa och dona så det ser lite trevligare ut, sen ska Maria komma lite senare och så börjar vi med maten. Vill ni veta våran väldigt midommaraktig mat?
Jo vi ska äta tacco, sen vid halv 8-8 kommer resten och då blir det jordgubbar, sen blir det fest och mycket dansande (hoppas jag på) jag är på humör för att dansa. När kvällen lutar som sitt slut så går vi alla och lägger oss. jag tror inte vi kommer sova så mycket inatt :P
Men eftersom töntarna kommer snart så måste jag gå och duscha.
Jag skriver mer i morgon om kvällen, sen blir det väl lite bilder också :)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback