Kära alla vi i ringen

2009-06-09 @ 22:25:44

Godkväll :)
Detta blir kvällens inlägg innan jag går och lägger mig, ska upp 07:20 i morgon bitti för att väcka Mhattias och sen gå ut med Chilli för att sedan cykla till skolan.
Hanna och Linn har precis varit här och hälsat på :) Det var mycket trevligt, pratade lite om vad som kommer hända på midsommar och nu på skolavslutningen, vi kom så långt till att vi ska göra något iaf. Så därför frågar jag alla kära Ringen medlemmar: var gör ni på skolavslutningen och midsommar ? Det skulle vara lite trevligt om vi hittade på något, och kanske ta lite fler "gruppbilder" ?

Linn hade med sin data så jag fick se Geografi filmen som i gjorde, jag är riktigt stolt över oss! Det var ju inte världens bästa kortfilm, men den var ganska lyckad iaf, jag skrattade väldigt mycket nu när jag såg den också. Jag ska nog se den en gång till innan jag går och lägger mig.
Tänkte slänga in en bild på Ringen som vi tog när vi firade Hanna, har tyvärr ingen annan bild som blev bättre så det fick bli bubbleface. Jag älskar er <3

lägger in denna bilden också. Bara för vi är söta ;)

Den kvällen är ett minne för livet. Tack för att ni finns <3


Nu är det dags för att sova.
Godnatt och sov gott :)


Kommentarer
Postat av: hanna persson

så fint du har gjort på din blogg!:D

2009-06-17 @ 16:57:06

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback