Grattis sötnos

2009-06-27 @ 13:47:36
                                                    
Ett stort grattis till min söta kusin Filippa som blir tre stora år. Så det blir till att fira henne, ska vara där vid 4-5 tiden idag. Det ska bli kul att träffa alla kusiner ikväll, det var ett tag sen sist så det kommer bli kalasskoj. Ska snart gå och duscha så jag kan börja fixa till mig, men först ska jag hitta något snyggt att ha på mig, och det kan ta sin lilla tid.

Idag har jag varit och jobbat, 9-11 det blev inte så länge men dom behövde inte mer hjälp så jag fick lov att gå, ska jobba i morgon också, kl 8 till så länge dom behöver min hjälp. I morgon ska vi också sätta upp poolen. Pappa är ute och fixar med den lite nu, paddar så det blir platt i bottnen och lite annat sånt som är viktigt att göra innan man sätter upp den. Så alla som vill bada i den får komma och hjälpa till i morgon! Ta det som ett hot, om ni inte kommer så blir det tyvärr ej något badande för er.
Nää skojja bara, men om ni inte har något annat för er i morgon så får ni gärna komma och hjälpa till för det är rätt så svårt att sätta upp den.
Mamma Pappa och jag försökte för ett tag sen men det var inte så lyckat så ju mer människor vi är desto lättare och snabbare går det att få upp den.
Nu ska jag kila ut och se hur det går för pappa, skriver mer om kvällen när jag har kommit hem eller i morgon
Puss

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback