Glass och skratt

2009-06-15 @ 22:11:10


Nu har jag varit ute och gått med dessa pinglorna, först gick vi ner till stan för att äta glass men vi kom lite sent så vi gick till skotten istället och köpte en 2 liters vaniljglass och kolasås, sen gick vi till en gräsplätt och började hugga in i glassen. Det blev ganska mycket glass kvar, så det hade varit bättre om vi hade köpt varsin glass, men det tänkte vi inte på då. Sen när vi satt och åt så kom det en spindel i glassen "/, den var riktigt äcklig och så gick den runder där så vi slängde den delen av glassen den hade gått på. Sen sitter vi fortfarande och mumsar i oss, och så ser både jag och Fillan att Jojjo har en spindel på sin fot, så vi säger till henne att sitta still, men hon gör precis tvärt om och rusar upp och tar av sig byxerna och springer runt och skriker ganska högt. Det var dagen höjdpunkt, både jag och Fillan skrattar så mycket som det går, Fillan började t.o.m gråta av skratt! Det var riktigt kul att kolla på.
Tack för att du fick en spindel på dig Jojjo, det gjorde min dag :)

Nu ska jag gå och lägga mig, för i morgon kommer mamma väcka oss tidigt ( sjukt onödigt ) men kanske nödvändigt ändå för vi ska fixa med poolen så den blir klar snart.
Godnatt och sov gott. Puss

Kommentarer
Postat av: jojs

varsågod ;)

vilja jävlar ni är :(

<3

2009-06-15 @ 23:05:45
Postat av: Fillan

Det var verkligen såå fult xD

Tack för att du följde med oss ut <3

2009-06-16 @ 19:59:08

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback