Gårkvällen

2009-06-28 @ 17:07:44
Hej
Tänkte skriva lite grann om gårdagen hemma hos Filippa och så tänkte jag att lägga in lite bilder också.
Men vi kom dit vid halv 5 tiden och hon blev jätte glad över presenten hon fick av oss, det är bra. Det hade inte varit så bra om hon inte tyckt om den. Maten var mycket god, det blev väldigt enkelt, Hamburgare med bröd och korv med bröd. Det var gott, tur med vädret hade vi också, ett tag trodde alla att det skulle börja regna men det blåste bort igen, som tur var.
Efter maten så blev det tårta som bestod av tårtbottnat och så var det chokladpudding och vaniljkrän i den och sen ett täcke med grädde, och på grädden så var där m&m. Mycket, mycket god tårta. Sen satt vi alla där och snackade en massa. Hade tävling om vem som kunde hålla på en "tändare" som gav en stötar, det var sådär att få en sån stöt.
Mhattias lurade med mig den och sa att det var en grön låga istället för den gamla vanliga, jag tänkte inte mer på det så jag "tände" den och det gick ju sådär, fick en rejäl stöt i fingret. Men jag fick min hämnd genom att slå honom lite grann.
Kvällen var väldigt rolig och trevlig, fick träffa Cornelia igen, och det var verkligen längesen vi träffades sist så det var ett + till den kvällen.
Födelsegrisen                Dockvagnen hon fick av oss  
      
Mätnings tävling. (ida vann)  Jag&Cornelia
    
H
är leker vi pyromaner     The cake!                              
    
Här leker vi. (anna vann)    Den onda tändaren
                    
Ett försök till ett bra kort ;)   Sötnosen
      

Nu ska jag gå och duscha för snart kommer Karin, Linn och Kajsa :). Vi ska ut och äta ikväll och sitta och snacka skit. Det var ett tag sen jag såg dom nu så det ska bli kanonkul.
Vi har även satt upp poolen idag, nu håller vi på att fylla den med vatten, men det kommer ta sin lilla tid innan den blir fylld så det blir nog inget badande i morgon, men kanske i övermorgon för den som vill?
Bilder kommer sen, har inte fått något bra kort på det än.
Puss

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback