....

2009-06-21 @ 11:15:31

Godmorgon
Midsommar blev bra, blev lite strulight i mitten för det var några som fick lite för mycket i sig, jag nämner inga namn ;)
satt uppe till halv 3 tror jag det var och snackade, på morgonen stack Sophia och Cecilia hem vid 10 tiden, resten av oss började göra frukost och det blev pannkakor. Sen satte vi oss på mitt rum och kollade på film. När klockan var 3 så gjorde jag och Hanna kladdkaka. Jag och Kajsa körde till preem för att låna film, vi kollade på They wait, det var en väldigt bra skräckfilm, Hanna blev så rädd så hon börja gråta haha det var kul för alla satt och skratta åt henne, men dom åkte hem igen när klockan var halv 6-6.
Sen kom Linn och Hanna hem till mig igen så gick vi ner till stan för vi ville ha glass men vi kom lite sent så vi gick till shell istället, och ringde till Pernilla, sen satt vi vid skotten och löjlade oss. Sälvklart så skulle det börja regna så vi stack hem till Hanna och satt där ett tag, var hemma igen vid 11 halv 12.
Ja det var de, jag orkar inte skriva mer nu så jag ska lägga mig och kolla på film
Puss


Kommentarer
Postat av: Pillan

Säääär! :D

2009-06-21 @ 12:18:01
URL: http://pernillaoscarsson.blogg.se/
Postat av: Kajsa

jag fick kanske i mig lite för mkt, men jag gjorde inget dumt elr så, faktiskt inte!

2009-06-21 @ 18:49:45
URL: http://thelionandlamblove.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback