dåligt humör

2009-06-12 @ 21:00:18
Rubriken är en varning till er som läser och kanske dom som hade tänk att kommentera, att jag är på jävligt dåligt humör just nu. Skulle gå till Fillan innan för det hade blivit uppehåll med regnet, jag kan meddela att jag inte kom så lång! jag kom till den nybyggda stugan och så började det regna IGEN! jag ställde mig undet ett träd och tänkte att det kanske skulle sluta men NEJ det gjorde det verkligen inte, det blev bara värre och värre. Nu sitter jag i min säng och värmer mig efter att bytat min agenomvåta kläder till ett torrt nattlinne och tjocka strumpor. Jag hatar regn mer än allt annat jävla skit i denna stunden.
Angående midsommar så är det Ringen som är bjudna, om ni inte vill så gör det inget. SÅ nu vet ni vilka som ska komma typ! daaah
jag är arg, för jag känner på mig att jag kommer vakna i morgon med ont i halsen och täppt näsa IGEN.
Jag trodde det skulle vara borta nu men nej det ville inte försvinna än, bara för att plåga min i en vecka till.....Att vara förkyld suger fett!
Innan när jag stod och väntade på att det skulle sluta regna så började jag böla utan anledning :O vafan man kan inte bara stå där och börja böla för ingenting. Vad vill min kropp mig?

Nu ska jag göra något som kanske kan göra mig glad, men man kan ju inte hoppas för mycket på den delen.

Kommentarer
Postat av: mormor

Din kropp blir som den umgås. Du umgås med vädret, o de bölar just nu så drf bölade du med :D Jag e genialisk HIHIHI Men fan de e najs o vara arg, då kan man säga alla fula ord som finns i hela världen o de e jääävligt gött :D

2009-06-12 @ 22:34:41
URL: http://pernillaoscarsson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback