Crazy night, but i like it

2009-06-14 @ 00:52:45

Klockan är 00:40 så detta bli ett nattinlägg. Har varit hemma hos Kajsa ikväll med Linn Maria Karin och Sophia, det har varit en sån rolig och crazy kväll. Jag har aldrig dansat och skrikit så mycket i mitt liv. Ni tar fram det goda i mig, jag gillar er starkt <3. Men kvällen började med att vi satt och snackade en massa skit, och så började vi spela hög musik och när det är hög musik är det svårt att sitta still så vi började dansa rövarna av oss. Bokstavligt talat då.
Sen tog vi massa kort på varandra och det blev rätt fräcka kort, Kajsa jag vill ha alla dom bilderna på oss, om du vill skicka dom till mig så är du en ängel. Denhär kvällen har varit helt underbar, konstig, annolunda men ändå jävligt rolig. Så jag säger tack till er alla som var med. Jag tror jag älskar er lite grann <3. Jag känner mig så "fri" när jag är med er, jag kan säga precis vad jag vill och vad jag tycker utan att få någon dum kommentar tillbaka, typ mitt "sanna jag" dycker upp när jag är med er. Nu när vi körde hem så hade vi lite rejs med Maria, och det var ganska kul, åå gud vad jag skrattade när vi körde om Maria, ni skulle sett hennes min, hon hade jätte stora ögon och bara glodde på oss. Du är söt Maria. Sen höll jag på att ramla av moppen när vi skulle köra iväg, Linn gasade på och jag var inte riktigt beredd så jag åkte bak och benen åkte upp i luften, men som tur så fick jag tag i Linn så jag ramlade inte av..Men tack en än gång för ikväll, det är ett minne för livet, och sen har jag en massa bildbevis på det med ;)
Sen bestämmde vi att vi ska till Linn i morgon och ta mer kort, ska nog springa en runda med Linn och Maria också om pappa inte behöver hjälp med poolen.
Behöver åka till lindex också, någon som vill följa med i morgon? 
Nu ska jag gå och lägga  mig för att orka med i morgom.
Puss


Kommentarer
Postat av: sophia

HAHHA jag har fan aldrig haft så jävla kul!

jag älskar dig och resten vi har så jväla kul, kan vara mig själv till 150%! <3

2009-06-14 @ 15:47:09

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback