Blåbär och glass :)

2009-06-08 @ 19:59:59


Nu har jag slängt i mig vaniljsglass med varmablåbär och jag kan säga att det var väldigt, väldigt gott. Pappas ide så vi tackar honom för det. Tack pappa.
Jag kommer inte till skolan i morgon heller, har inte mått så bra idag och känner inte för att gå till skolan i morgon och vara sur och eländig. Jag och mamma var nere på apoteket innan för att handla tabletter som jag kan ta mot huvudvärken. Det hjälpte inte så mycket men det försvann lite grann iaf.
Nu ska jag lägga mig och vila lite till, för att sedan sova dåligt hela natten :(
Puss


Kommentarer
Postat av: Pillan

glaaaaaaass! Jag har fan inte ätit de på tusentals år. Du e skylldig mej en glass om du inte kommer imon :D

2009-06-09 @ 00:01:51
URL: http://pernillaoscarsson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback