9/6-09: Fortfarande sjuk

2009-06-09 @ 10:49:08
Godmorgon
Nu är det så här att jag fortfarande är sjuk! jag börjar bli riktigt trött på det nu, det finns inget man kan göra förutom att ligga i sängen och glo på tv men det blir väldigt tråkigt och jobbigt efter halva dagen. Ge mig lite tips på vad man kan göra när man är sjuk och har sjukt tråkigt.

Just nu är där en stor maskin utanför vårt hus och hämtar upp all jord som ligger och skräpar. Först blev jag lite rädd och tänkte, vafan gör dom här. Men så kom jag på att dom va här för att hämta jorden, så nu är dom här och väsnas lite grann och gör att jag inte kan somna om igen! så det får jag göra när dom har åkt igen. Med tanke på att jag inte kunde somna om så gick jag en runda med Chilli, men det var bara väldigt jobbigt, för varje gång jag blir förkyld blir jag anfådd väldigt lätt och då är det bara pinsamt att gå typ 100 meter och sen flåsa som ett fån. Men var ute och gick i en halvtimme, ska ut en runda till sen innan mamma kommer hem.
Nu har dom åkt! så nu ska jag sova igen
Puss

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback