8/6-09: Sjuk

2009-06-08 @ 10:36:10
Hejsan.
I morse vaknade jag med täppt näsa och väldigt, väldigt ont i halsen. Så nu sitter jag här med en kopp varmchoklad till halsen, men det vägrar lindra smärtan. Jag ska försöka sova lite till och se om jag mår bättre efter det.
Det dumma med att vara sjuk är att man missar väldigt mycket, som nu idag missar jag allt med att klippa ihop filmen och sen visa den för alla på geografi lektionen. Jag vill inte missa det, vi har ändå jobbat ganska hårt för att det ska bli bra.  Sen skulle jag och mamma egentligen åkt till Halmstad för att hitta något till skolavslutningen, men så blir det ju inte nu. Bara för att den dumma förkylningen skulle komma just nu!
Nää jag ska nog vila lite nu.
Puss

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback