7/6-09: The Hole Is Done

2009-06-07 @ 22:12:03
Hejsan allihopa :)

Idag blev grävningen färdig till poolen! Jag kan säga att den blir väldigt stor, trodde inte riktigt den skulle bli så stor...men jaja ju större desto bättre. Frågade mamma och pappa innan om den skulle kanske kunna bli klar tills midsommar, men det är lite tveksamt. Vi får se vad som händer.

Nu ser detta ganska litet ut, kan vara för att det är på bild men jaja, kom hem och kolla så ser man hur stort det kommer bli :)


Jag kommer inte komma till skolan i morgon för just nu mår jag skit. Jag hatar att vara förkyld, har hur ont som helst i halsen och näsan. Mitt tandkött har svullnat upp som det brukar göra när jag blir förkyld. Så jag kommer inte så se filmen som vi har gjort till geografin i morgon heller, och det suger verkligen SÅHÄR mycket. Men jag ska gå och lägga mig nu så får vi se hur jag mår i morgon bitti
Puss och sov gott!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback