5/6-09: Förkyld

2009-06-05 @ 14:15:51
Hej alla som ej är sjuka
vaknade idag vid halv 9 tiden med ont i hals, näsa och huvud. Jag tycker att det suger ganska mycket. Skulle egentligen hittat på något med Oskar ikväll men så blev det inte, men vi får ta det en annan dag istället?
Har kollat på 2 filmer idag, Zack and miri make a prono, Det var en väldigt rolig film men inte så man kan se den fler gånger. Big Stan. Var också en väldigt bra och kul film, det var lite mer skratt i den än vad det var i den andra, jag kan rekomendera andra att kolla på Big Stan om man vill ha en kväll av skratt!
Nu ska jag gå och se om jag kan ta något att äta, är ganska hungrig, men jag har inte fått ner något att äta för det har bara smakat väldigt äckligt..Nej jag skiter i maten, det kommer fortfarande vara äckligt.
Jag ska nog sova en stund i stället.

Kommentarer
Postat av: Pillan

Korv.. man kan inte vara sjuk om man ska träffa sin blivande ;)

2009-06-05 @ 18:08:58
URL: http://pernillaoscarsson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback