4/6-09: NK prov

2009-06-04 @ 15:53:21
HejHejHej!

Skolan har varit väldigt slapp idag, på matten så skulle vi göra några finurliga mattelappar, men jag och kajsa ville inte så vi gjorde inte det. Vi satte oss och snackade skit istället, och att snacka skit är mycket roligare än att sitta och göra en massa mattelappar! Hoppas ni håller med mig? eller ?
På idrotten så samlades vi i en sal och pratade lite, vi fick också slappna av ett litet tag innan vi började "lektionen". Vi fick välja om vi ville spela boule, gå en runda runt glänninge eller att man körde lite hårdare och spelade brännboll eller nått annat bollspel. Jag valde att "gå en runda". Några stycken satte sig vid skåpen och gick igenom naturkunskapen, för vi skulle ha prov i det efter idrotten. Efter ett tag kommer Sofie och säger att det är jätte svårt, och då får man lite ångest, eller så att man kanske skulle pluggat lite till på det. När vi kom till lektionen och Kerstin hade delat ut proven så gick det ganska så bra. Det kommer nog bli ett G iaf och det nöjer jag mig med för NK b är inte så kul att lära sig plus att det är väldigt svårt att få in allt i huvudet.
Igår såg jag en väldigt bra film och det var Bride Wars. Det är en tjejfilm som jag rekomenderar alla att titta på, väldigt gullig och rolig från början till slutet. Så det blir 4/5 stjärnor av mig.



I morgon så har vi bara en lektion och det är musik. Jag vet inte om jag ska gå eller inte, men jag tror nog att det blir att jag inte går och så gör jag något annat istället, men jag är osäker på vad jag ska göra. Men vi får väl se hur det blir i morgon.
Nu ska jag gå och mata katten för han sitter bredvid mig och gnäller.

 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback