13/6-09: Täppt näsa

2009-06-13 @ 10:09:23

Godmorgon alla glada =)

Igår var jag på dåligt humör men det har vänt nu så jag är glad igen, förutom att jag vaknade med en väldigt täppt näsa och äcklig runt munnen, men annars är det bra. Idag så ska vi nog fixxa till lite till där poolen ska stå. Ska försöka få det att bli lite rakare i bottnen så den inte står snett. Men det blir efter pappa har varit och hämtat grävmaskinen.
Just nu är han och tvättar bilen på preem och när han kommer hem så har han med sig nybakade bulla direkt från ugnen, åå det är så gott.
Jag ska nog gå en runda med Chilli nu, innan det börjar regna igen.
Puss


Kommentarer
Postat av: Pillan

Jag tycker din non e fät :D

2009-06-13 @ 11:08:11
URL: http://pernillaoscarsson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback