12/6-09: Regn, regn och mer regn

2009-06-12 @ 17:59:32
Hejsan på er
Idag har jag och mamma varit väldigt lata. Vi har kollar på tre filmer, den första var En Prinsessas Dagbok sen blev det The Game Plane och efter den fick det bli bride Wars. Anledningen till allt filmtittandet är att det har regnar hela dagen och det finns verkligen inget att göra hemma när det regnar så vi har legat på soffan hela dagen eftersom det har regnar NONSTOP hela dagen. Det har varit väldigt avslappnande men man blir väldigt trött och däsig om man nu kan uttrycka sig med ordet däsig?
Linn kom på besök och lämnade mina sladdat till kameran, så nu ska jag nog lägga in mina bilder från skolavslutningen. Det var inte så många bilder, men det är iaf några.
Jag vill ha en ny kamera, den jag har nu är bra, men jag är inte nöjd med den. Bilderna bli korniga och suddiga, men det är kanske jag som har dom på fel inställning, men jag ställer alltid på rätt inställning beroende på vad jag fotar för något.

Igår var Linn Karin Hanna Kajsa Maria och Sophia. Vi firade skolavslutningen med att beställa hem kinamat och frossa i oss jordgubbar och mycket chips och läsk. Det var en riktigt kul kväll, jag är glad att ni ville komma och förgylla mig kväll, det blev mycket tramserier som jag inte tänkte gå in på, för vi är lite för gamla för att hålla på med sånt. Men det som var viktigast var att vi hade kul. Maria Linn och Sophia gick hem vid halv 3 tiden så jag kom inte i sängen förräns klockan var kvart i 3-3. Sov till halv 11 så har ändå fått lite sömn. Är ganska trött idag, orkar inte göra så mycket för tillfället, men jag tror att maten börjar bli klar nu så ska gå
Puss

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback