10/6-09: Köpa eller spara?

2009-06-10 @ 12:47:43
God eftermiddag :)
Var i skolan idag. Var 2 dagar sen nu, känner inte att jag har missat något så det har inte gjort så mycket att jag har varit sjuk. Men vi samlades i centralhallen kvart över 9. Alla Sp08a och b för att vi skulle ut och spela lite brännboll. Det va  inte många som ville spela för det hade regnat lite innan och så var det blött i gräset, plus att det var ganska kallt ute, men vi stod ut med det. Sp08a vann inte, lite dåligt eftersom B klassen fick göra så att 4 killar fick spela med vänster hand, för att vi är nästan bara tjejer i vår klass. tror dom vann med 30 eller 40 poäng, Så JA vi suger lite grann. När vi var klara så gick vi upp till skåpen och städade dom, sen stacka vi till svenskan och var där i 10 minuter kanske. Vi skulle bara skriva vad vi tycker om detta läsåret och 2 andra saker, När jag och Kajsa stod i svenskasalen så kom vi på att vi slutar skolan i morgon och så fick vi ett ganska så stort glädje skutt och skrik tillsammans. Men jag har inte tänkt så mycket på det innan, men i morgon slutar vi 1:an och sen är det sommarlov i 2 månader och det känns förjävla gött. Slippa alla läxor, gå upp tidigt på morgonen. Men det känns ändå lite konstigt, för det känns inte som vi har gått ett år på gymnasiet. men nu ska vi inte rabbla på mer om det.  Efter vi hade fått våra glädjeskutt så stack vi  till SkoDon för kajsa skulle hjälpa mig att välja skor, men vi kom inte så långt. Jag vet inte om jag ska köpa dom eller inte? För dom är riktigt snygga. Slänger in en bild sen när jag har skrivit klart. Men om vi nu sammanfattar dagen som varit så har det varit väldigt slappt och det har vi inget emot.
dettahär är då skorna jag vill köpa, men jag vet inte om jag ska, för jag använder kanske bara dom en gång och då är det onödiga pengar. Så jag vill att ni hjälper mig att välja!  
ska jag köpa eller ej?   JA! eller NEJ!


Jag ska nog gå och äta lite glass nu. Mamma har tagit hem 2 fem liters glassar. Citron-lakris och blåbär. Mycket gott, det är bra att ha en mamma som jobbar på en mack :)
Puss

Kommentarer
Postat av: Pillan

SIA GLASS?!?!!?!!?!!?! FÖRFAN xD Citron Lakris e MIN!

2009-06-10 @ 14:29:25
URL: http://pernillaoscarsson.blogg.se/
Postat av: DEN BÄSTA!

snygg header där du står och tar dej på pattarna! ^^

2009-06-10 @ 17:19:53
URL: http://innepersonen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback