tjej/mat/bölar/jordgubbs kväll

2009-07-03 @ 01:35:49
Idag har jag och Linn varit iväg med Hanna så hon fick tatuera sig. Hon tatuerade in en stjärna och det blev riktigt snyggt på henne.
Sen åkte vi hem till mig och badade i poolen och så kom Kajsa efter ett tag. Sen skulle Linn iväg så jag och Kajsa bestämde oss för att beställa hem kebab och så frågade vi Karin om hon också ville vara med och det ville hon. Så när hon kom så beställde vi maten, så stack Kajsa hem för att hämta pengar och så körde jag och Karin upp till Preem och lånade två filmer, det blev Wild Child och Seven Pounds. Två väldigt bra filmer. När vi kollade på Seven Pounds så bölade vi lite grann. Men innan vi kollade på filmerna så satte vi oss på uteplatsen och åt jordgubbar med chokladsås, och det var så himla gott, sen tog vi ganska fula bilder också och det är sånna bilder som aldrig kommer vistas mer än på min data! Efter filmerna satte vi oss i uterummen och snackade ett litet tag, dom åkte hem för en halvtimme sen och klockan är nu 01:34 och jag ska gå och lägga mig.
Godnatt på er
Puss

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback