The hangover

2009-07-13 @ 23:36:45
Kom precis hem från bion. Den filmen var så värt pengarna, den var riktigt kul. Det va bra att du frågade mig Sophia, tihi.
När man såg den fick man lust att åka iväg någonstans och hitta på nått kul med sina underbara vänner. Det får vi göra när vi har tagit studenten, eller vad säger ni? Det var varit riktigt kul. Fast jag och Linn har snackat lite om det innan, att vi ska åka iväg någonstans, men nu vill jag nästan åka till Las Vegas, men det är ju en önskedröm.

Hade med kameran med tog inte så många bilder, fick en bild på mig och Sophia. ( det hade kunnat bli en lite bättre bild ) men skit samma.

Jag fick träffat Wall-e. I'm a huge fan of his :D

Sen var där inte mer kul bilder. Nu ska jag kolla på Bam
Puss

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback