ny design

2009-07-18 @ 17:27:47

God eftermiddag :)

Tiden går väldigt fort, vi har inte alls mycket sommarlov kvar, det är lite deprimerande att vi snart ska börja skolan igen. Då börjar vi om från början igen. Men nu ska vi inte snacka om skolan för det är ganska typ patatiskt för vi har fortfarande sommarlov så nu är det nog snackat om skolan. Fast jag har inte skrivit så mycket om det, men jaja skit samma.

Som ni kanske ser så har jag fixat en nu design från topp till tå, blev lite trött på den andra så det blev ändring på alltihop, är ganska nöjd med den om man nu får lov att vara så självgod.
Varit och jobbar idag. 3 timmar, inte så värst mycket med det är ju iaf något att skriva upp, sen är det ju helg och då får man OB och det är jag så glad över, ska nog jobba i morgon också. Denna månaden kommer det bli mycket pengar. Kommer shoppa som en galning när vi är i Göteborg.
Har även varit ute och kört bil, det gick sådär. Fick tre motorstop och sen får jag panik när det är massa stop och när bilar kör om en och kör bakom en. Kanske lite löjligt att få panik över men det är inte lätt när man inte kan. Jag får träna mer i morgon för då ska vi hälsa på Nisse en runda, var längesen sist nu så det är ju på tiden att vi kör till honom.

Igår när Linn hade kommit hem så kom hon hem en runda till mig och så hade hon med en present och i den presenten låg det här som jag blev mycket glad över. Den ska hänga i mitten av mina hyllor, den har inte kommit upp än för att jag vågar inte göra det själv ifall man skulle göra något fel, fast hur svårt kan det vara att spika i ett spik i en vägg, men så måste det vara jämt också, och då behöver man en person till hjälp så pappa får hjälpa mig snart.
Här är den, men fina bilder i den också! Tack Linn <3



Ikväll blir det kina mat på bordet och nu ska jag gå och knarka lite Gossip Girl avsnitt
Puss


Kommentarer
Postat av: Nathalie 21 årig vegetarian

Snygg bloggdesign:)

2009-07-18 @ 17:42:46
URL: http://nathalieisaksen.blogg.se/
Postat av: Kajsa

blir det Gbg med mig nästa vecka elr med dem andra vecka:?



För antagligen hänger jag INTE med den veckan med ? eftersom jag ska göra om mitt rum + köpa DVD

2009-07-18 @ 19:48:32
URL: http://thelionandlamblove.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback