Längesen sist

2009-07-02 @ 00:12:03
Hejsan på er
Det har varit ett tag sen jag skrev sist och jag har en bra anledning. Anledningen är då att mamma och pappa tog bort MIN data från mig, för att mamma tyckte att jag inte hjälpte till och att jag åkte iväg till stranden med Kajsa när hon behövde mig, men det var så att mamma frågade inte om hjälp och hur ska jag då veta att hon vill ha det när hon är på baksidan av huset och jag sitter på mitt rum? Och sen var det att hon sa att jag skulle göra något och så gjorde jag inte det, sen sa hon det igen och så gjorde jag inte det då heller och då tog stubinen slut. Så när jag kom hem från stranden hade jag ingen data längre, men jag fick den igår igen. Men det är väl lite att överreagera, hon tar min data som jag själv har betalt. Det är precis som om jag skulle ta hennes räkningar och gömt dom ett tag, okej det var inte en sån bra jämförelse, men det är iaf något.
Nog om det. Jag kan berätta lite om dagen istället. Gick upp kvart över 6 för att vara på macken vid 7. Jobbade till 12 så var där i 5 hela timmar. Det är ganska länge när det inte finns så mycket att göra, men jag fick lära mig kassan idag och det var ganska kul, kom hem kvart över 12 och så började solandet för dagen. Linn och Kajsa kom vid 1 tiden och var lite sociala och badade med mig i min pool. Min/vår väldigt stora, djupa pool, jag älskar vår nya pool. Det är så otroligth skönt när man är het som solen efter att ha solat i en timme och så kan man bara hoppa i poolen och svalka av sig lite grann. När vi hade badat och snacka lite skit så stack jag hem till Linn för att ta något att äta, Kajsa åkte hem till sig.
Sen släppte Linn av mig hemma hos mig vid 6 och sen stack hon för att gymma. Både kajsa och Linn kom hem till mig igen vid 8 för att ta ett kvällsdopp, och det var så himla skönt. Nu när det hade blivit lite svalare i luften så var det varmt och skönt i poolen. Vi tog massa bilder med så jag ska lägga upp dom nu.
Njut och var avundsjuka för att ni inte har en sån pool som jag ;)
här har vi den, fast den är inte helt klar än men ändå

tihi

Ben  ( denna bilden är något för dig André ) ;)

Nu vet vi vem BIGFOT är!

Här ramlar vi i det sköna vattnet

kärlek på oss <3

Udda bild men det gör väl inget?


Tänkte lägga in lite bilder från när vi var i Båstad också :)
Söta Kajsa

Lilla jag

Mumma!

Linn&Hanna

<3


Nu orkar jag inte lägga in fler bilder för nu jag ska gå och sova. Ska upp och jobba i morgon med. Det är strängt att gå upp tidigt för att jobba.
Godnatt på er
Puss

Kommentarer
Postat av: ammizz

Fin header :) Hunden ser ut ungefär som min, är det en Bichon Frisé?



Rösta gärna på mig i tävlingen i mitt senaste inlägg så har du chansen att få ta del av priserna!



Kram :)

2009-07-02 @ 01:19:49
URL: http://ammizz.blogg.se/
Postat av: Kajsa

hahaha, vilka bilder alltså xD <3

2009-07-02 @ 12:05:33
URL: http://thelionandlamblove.blogg.se/
Postat av: em' :]

gud va jag är avundsjuk på dig och din pool:O

2009-07-02 @ 15:37:06
URL: http://onlyemmaaa.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback