Jobba Jobba Jobba

2009-07-21 @ 13:32:17
Hej

Snart kommer Linn hit för att vi ska fixa med bullarna och toasten till kvällens jobb, det var många frallor vi skulle bree idag, men det tar inte så lång tid om man är ett lika bra team som jag och Linn är ;).
Fick min lön idag från Preem och det var ju inte så pjåkigt att få lite pengar, då finns det bara mer att shoppa för i Göteborg, jag och Kajsa åker dit i morgon 08:44 och när vi har kommit fram så börjar det roliga. Längtar efter att få gå och lägga mig i kväll.
Men om tåget går 08:44, vilken är en bra tid att gå upp då? för jag ska hinna med att äta frukost och fixa till mig och se till att jag har med mig allt som är nödvändigt.

Nu är det dags för mig att gå å hjälpa mamma med en sak
Puss

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback