göteborgs shopping

2009-07-23 @ 16:35:52
Hej på er :)

Idag är jag väldigt trött och orkar knappt göra något, men jag var ju tvungen att lägga ut bilder på det jag köpre igår när jag och Kajsa var och shoppade i Göteborg.
Det var en riktigt rolig men lång dag, gick upp kl 7 för att fixa till mig och kolla så jag inte hade glömt något, kajsa kom kvart över 8 och hämtade mig, sen bar det av till tågstationen. Där vi blev riktigt nervösa för där Kajsa skulle beställa sin biljett var där ingen personal tillgänglig så vi stod där och ringde på och skrek på dom, men ingen kom. Efter mycket skrikande och tryck på ringklockan så kom det en tjej som hjälpte Kajsa men som antagligen hade vaknat på fel sida för hon var väldigt bitchig.
Tåget tog 1,5 timme och sen var vi äntligen framme och sen började allt shoppande. handlade för drygt 1000:- och det var inte så farlig för min del. Vi var hemma igen vid 22:00. När jag kom hem så såg jag att Pelle hade kommit och så sa han att jag fick beställa en annan sak i Sweden Rock katalogen för en av dom andra sakerna jag har beställt var inte med i sortimentet längre, så jag valde en en kjol som snart kommer hem till mig. Gick jag la mig halv 11 för att sen gå upp halv 8 på morgonen för att jobba, men jag gick och la mig igen när jag kom hem och sov till halv 1 så det var väldigt skönt.
Men nu ska jag lägga upp bilderna på vad jag köpte igår :)

Kjol från Monki 75:-                                  Kjol från H&M 99:-
Leggins från H&M 99:-                            Tuptop från H&M 99:-


Armband från H&M 79:50:-                   Skor från H&M 299:-

                                                                   

T-shirt från Monki 50:-     T-shirt från Monki 50:-     Linne från Monki 50:-

Skärp från H&M 99:-


Det var de hela, nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på Shakespeare In Love
Puss på er

Kommentarer
Postat av: annebertelsen.blogg.se

legginsen va fina :)

2009-07-23 @ 17:09:38
URL: http://annebertelsen.blogg.se/
Postat av: Karin

Skärpet och skorna får delad förstaplats ;D

Det andra var också skitfint :P

2009-07-24 @ 14:10:02

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback