filmtime

2009-07-08 @ 23:16:52

Godkväll till er alla
det låter väldigt gammaldags om jag säger det lite tyst för sig själv, men jaja
Nu har Kajsa varit här och kollat på film med mig, det blev ingen skräckis denna gången istället blev det en komedi för omväxlingens skull. Filmen heter Collage, den var mycket rolig, eller inte hela tiden men den hade sina stunder i rampljuset. Kolla på den om ni har tråkigt någon gång, den får en att skratta till lite då och då, och så kanske den livar upp din vardag...vem vet?
jag ska gå och sova nu för jag är ganska trött, gick upp halv 8 och stack till jobbet vid kvart i 8. Det tar på ens krafter att gå upp tidigt för att utföra sitt arbete.
God natt och sov gott :)
Puss


tänkte bara slänga upp en bild på mig och Kajsa när vi gör våran otroligt snygga peddoblick ;)
VARNING! om ni klickar på bilden så blir den större och då får ni men för livet!!!


Kommentarer
Postat av: Pillan

Jag VISSTE att ni vart bögar ;O ;)

2009-07-08 @ 23:52:43
URL: http://pernillaoscarsson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback