let's get some shoes

2009-08-31 @ 14:50:31

Hejsan!

Har precis kommit hem från en ganska slapp skoldag. Började med FOTO kl 08:00 på morgonen och det är inte så kul att gå upp kl 06:45 på en måndag som förövrigt är efter en helg, som ni kanske vet. Men det är bara att bita ihop, för det var en ganska rolig lektion så det blir till att fortsätta med FOTO.

Snart ska Lina iväg till Halmstad och lämna tillbaka ett par leggins på Monki. Samtidigt som hon är där så ska hon kolla om det finns ett par skor som jag vill ha, och om dom finns i min storlek så köper hon dom så får hon pengar av mig sen. Men ska först iväg och kolla på SkoDon och se om det finns något kul där, för om jag hittar något där så blir det inga skor från monki.

Det är dessa som är från monki och jag är typ kär! men dom kostar 450:- så jag vet inte om det blir dom eller något från SkoDon.
Vad tycker ni? jag är i behov av hjälp.


Mamma ropar så måste gå
Puss på er



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback