igår och idag

2009-04-04 @ 19:43:24
Hej hopp
ska ta lite snabbt om gårdagen och dagen.

Igår var det som vanligt skola, var en rätt lam dag kollade på Lord of the flies på svenskan, den filmen är rätt bra/dålig lite sådär blandat i hela filmen. Vid kvart i 6 så träffade jag Linn på Preem för hon skulle tanka och så lånade vi film för vi skulle hem till Karin och äta mat och tacco. Påvägen dit på kom det två sportmotoycyklar och kör förbi oss men innan dom passerar mig så är det en av dom som börjar köra bredvid mig och sen så ler han och vinkar till mig. Jag visste inte riktigt hur jag skulle reagera till det så jag satt bara och kollade på honom, sen när han hade kört förbi så började jag asgarva åt allt, jag vet inte varför det var ju inte så kul, men på något sätt vid just det tillfället var det väl de.
Hemma hos Karin så började vi med att laga maten och resultatet blev überbra. så skulle vi kollat på The notebook men så blev det inte för den funkade inte i DVD:n så vi fick kolla på The rocker istället och det gick lika bra det, den var rätt kul.
sen satt vi och snackade ett litet tag, noppade Karin ögonbryn och sen utbrister Linn
- kan du inte noppa mina med ? . Chockad som jag var så gjorde jag det men kom inte så långt för det gjorde lite ont enligt henne, men hon kämpade vidare själv och det blev bra.
Kom hem typ 00:40

 Idag blev väckt av mamma kl 9, sen vinkade jag mig till henne och gav henne en stor kram och sa grattis!
vid 11 stack vi iväg till OnOff och hälsade på Pia, men det var ju inte därför vi kom dit utan vi kom dit för att lämna in min kamera. Den är ganska kass så vi kan ju hoppas att dom fixar det eller att jag får en ny kamera. Det hade ju inte suttit fel precis. Mamma fick även en kvast av Pia som hon hade pyntat med lite olika saker, hehe sen var mycket vacker och det såg rätt kul ut när hon kom med den för hon typ asgarva för sig själv. Sen blev det vidare till Familja och kolla lite, mamma köpte en ny tjocktröja, en shorta och en annan tröja till mig, Tack mamma <3. Till sig själv köpte hon ett par väldigt snygga skor och en gullig blus på H&M. Vi var ju inne och kollade på skor och så hittar jag ett par så himla snygga skor så jag dör! så jag köpte dom,( jag vet att jag inte ska köpa mer saker om jag nu vill ha min system kamera, men det var väldigt svårt att låta bli när dom var så snygga! ) + så var dom inte så dyra 229 kr bara och de är väl rätt acceptabelt.
Idag har även pappa varit i Tyskland och handlat lite grann och när han kom hem igen så hade han köpt ett stort toblerone till mig och Mhattias, hihi jag blev glad. Kände mig som en lite flicka igen och när man fick en godis bit efter maten.. hehe. Pappa hade varit rätt gullig idag eftersom han var i Tyskland och mamma fyllde år så hade han köpt rosor till henne och ställt det på bordet så hon såg det när hon vaknade. ( jag tycker det är rätt gulligt iaf )

Linn och Karin kommer ikväll och så ska vi kolla på Scary Movie filmerna, ( inte alla men någon, vet ej vilken än )
Kajsa ska kanske komma får se vad hon hade tänkt att göra.
Nu ska jag gå ut och prata med mamma och pappa.
Puss/ Jessica


Här är mina skor :) inte så bra bild, kan lägga ut en annan sen.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback