Fotodag :)

2009-04-01 @ 17:26:44
Hejsan
jag har inte lust att skriva om dagen i skolan för det är rätt långtråkigt att typ läsa om så det blir inget om det.
Men när jag kom hem så tog jag 2 mackor och satte mig i uterummet och öppnade dörrarna och så bar kände jag hur otroligt skönt det var, all värme som sökte sig in i rummet. Det är så underbart skönt när det är sol ute. Så kom jag på iden att jag kan ju fota lite nu när det är bra väder ute, så det blev en fotodag med min bror och djuren. Tias blev lite sur/irreterad när jag tog bilder på honom, vf vet jag inte. Man har ju inget emot om någon tar kort på en fast det bror på om bilderna blev bra eller inte.
Jag har ännu inte gjort min italienska läxa och jag har inte ens öppnat boken i idrott och vi har prov i det i morgon eftermiddag men å andra sidan kan jag träna lite på håltimmen i morgon. Men nu ska jag gå och äta lite för hungern i magen låter lite grann.

här kommer några bilder från idag :) ( mobbas inte för jag är nybörjare på att ta kort! )




mer bilder finns på bilddagboken j-roswall

nu ska jag gå och hjälpa till med maten
Puss/ Jessica

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback