280409: Filmtime

2009-04-28 @ 13:18:37
Hej och goddag
Just nu är jag lycklig. För att de är så att jag har köpt Twilight DVD:n idag, men egentligen så kommer inte den ut förrens i morgon, ska till Kajsa sen och kolla på den :D..men först måste jag göra köttbullar till ikväll.
gick bara till 11:10 idag (y) mycket skönt, så efter skolan stack jag och Karin till SkoDon och kollade skor till Karin, det blev inte sånna hon ville ha men dom hon köpte var snygga!
hittade även ett par Vagabond skor, samma som Kajsa har fast dom var rosa, funderar på att köpa dom när jag har fått mina pengar, det var ju faktiskt 10% på alla vagabond skor (y)

men nu ska jag göra köttbullar så jag kan sticka till Kajsa snart
Puss/ Jessica

Kommentarer
Postat av: Pernilla Oscarsson

Du har typ skosjukan va? xD Hahaha! Du har typ vatt på skodon 156 ggr i år. Jag ahr inte varit där sedan jag köpte mina addidas i 9an HAHA! Ialla som fan ju!

2009-04-30 @ 09:07:29
URL: http://pernillaoscarsson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback