250409: Picknick

2009-04-25 @ 21:25:32
Hej mysiga kväll
Idag skulle jag och mamma varit och köpt bikini men ack o ve så blev det inte så, för att lilla mamma ändrade sig så vi ska göra det på fredag istället.
Jojjo skickade ett sms och frågade om jag ville med på picknick med henne och Fillan och så klart att jag ville det, så jag cyklade hem till Jojjo och sen bar det av till Willys för att inhandla vår väldigt onyttiga picknick mat ( den innehöll Coca, cookies, glass och twixs ) men sen är det ju helg och då får man lov att vara onyttig. Tog även med kameran och jag kan säga att den är bombaderad med bilder på Jojjo och Fillan ;). Vi försökte också att stå på huvudet men det gick inte så lyckosamt, vi får nog öva lite på det Fillan ;).
så satt vi där och hade ganska så mysigt och så kommer det en äckel spindel och förstör allt, USCH vad den var äcklg, stor kropp och äckliga ben som sprang på filten, så vi bestämde oss för att cykla hem för ingen av oss ville sitta på filten mer.. Det var en väldigt mysig picknick så tack för idag tjejer <3

Kom hem och hjälpte mamma med maten som blev utsökt bra. jag och mamma rockar på att göra god mat. Nu sitter jag här och har nästan precis gjort klart en bild som jag blev ganska så nöjd med, fastän att det inte ser riktigt verkligt ut så blev jag nöjd med den. Lägger upp den i slutet av inlägget.  Mamma och Pappa kommer snart upp så ska vi nog kolla på Death Race, hoppas att den är bra!
det har även blivit ändrade planer om poolen, och det är BRA ändrade planer.
Det blir en pool som är rund 5,5 m i diameter, 1,32 djup, Jag kommer kanppt bottna ;).. så innan var jag ute och mätte hur stort det ungeför kommer bli och den kommer bli ganska så stor och sen ska vi bygga ett deck runt omkring den också. Jag är happyhappyhappy!
men nu ska jag gå för vi ska kolla på filmen nu :)
Puss/ Jessica


Kommentarer
Postat av: Jojs

nice pic hny (;

fittspindel. x(

2009-04-25 @ 21:38:45
Postat av: Fillan

Även om din kamera är proppad med bilder på oss så har du ju en massa snyggt att kolla på :D

Ngn här som ska ha poolparty i sommar, höhö? xD

2009-04-25 @ 23:14:42
Postat av: Erika den bästa.

Väldigt fin bild, Jessica! :D

2009-04-26 @ 00:09:55
URL: http://eriiikaah.blogspot.com
Postat av: sophia

Svar: tack! :)



Åh jag gillar bilden din!!

2009-04-26 @ 14:15:09
URL: http://lifeofsophiacaswell.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback