220409: Twilight Nörd

2009-04-22 @ 20:26:25
Hej Hopp
Sitter här framför datorn fast jag egentligen ska sitta vid skrivbordet pch plugga NK, eftersom jag nu sitter här så märker vi ju att det inte går sådär jätte bra för mig, men jag hade bara tänkt skriva ett inlägg och lägga ut en bild på bilddagboken innan jag sätter mig vid skrivbordet igen ( jag har faktiskt pluggat lite innan en dag) det här är bara en av mina många pauser. Skolan har precis varit som vanlig, gjorde inte för mycket på datorkunskapen men jag hade tänkt att göra mitt power point arbete hemma istället för där sitter man i lugn och ro, om man inte kommer på bättre saker att göra.
Boken som vi läser i engelskan blev väldigt bra idag, har annars tyckt att den har varit väldigt långtråkig men så kom jag till sista kapitlet på bok 1 och det va SÅHÄR spännande! ska läsa vidare sen ikväll.
men nu måste jag verkligen gå om jag ska hinna med att plugga NK och göra min italienska läxa så måste jag nog börja nu, men innan jag ska gå ska jag bara lägga in en bild som jag har fixat är ganska nöjd med den!
den är nog lite TwilightNörd varning på den men jaja skit i det..



Kolla vem jag ser!


Jag sa att det var Twilight Nörd varning på den ;)
Puss/ Jessica

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Någon nämt att du är beroende? haha.

2009-04-22 @ 21:59:03
URL: http://pernillaoscarsson.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Näh inte jag häller :S Vafan, Haha.

2009-04-23 @ 08:31:36
URL: http://pernillaoscarsson.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback