190409: Hälsansstig

2009-04-19 @ 18:39:49

Go kväll
Idag är jag ganska stolt över mig själv! jag var ute och  gick i nästan 2 timmar! gick hälsansstig med ChilliBilli, det var mycket skönt att gå en sån lång runda för när man går själv så kan man tänka på en massa saker typ rensa huvudet lite. Och så gick vu upp till mamma för både jag och Chilli var lite törstiga. Lånade även en väldigt mycket bra film som så mycket som heter It's all about The Women. En rekomenderad film att se när man har tjejkväll eller nått i den stilen.
Jag har också sovit i trekvart för jag var lite trött så jag satte klockan på 45 min. Och jag kan ju säga att jag har inte alls gjort något NK. Men allvarligt talat DET SUGER RÖV och det kommer de göra för all framtid, jag förstår inte något av det jag har läst och kommer inte göra det heller, så jag tänker inte bli så insatt i dettahär.

På tisdag ska jag och Linn till Våxtorp och.....JOBBAAAAA! det ska bli rätt kul, och skulle vi göra det med kläderna Linn?
det har nog varit ganska snyggt!
vet ni vad jag kom på just nu?, Vi börjar skolan i morgon å det betyder att lovet är slut! Deprimerande värre, jag kan ju inte säga att jag har gjort så mycket på lovet. men det är ju döärför man har lov.
ÅÅhhh jag har italienska glosor tills i morgon. men det gör jag när vi har håltimme.

ska äta

Ciao/ Jessica   (stavade jag ciao rätt ?)


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Nä du har rätt. Har funderat ett tag på om jag ska köpa en, fast jag vette fan. Bilderna med brossans kamera duger med. Dessutom så skulle inte en system hålla särskillt länge hemma hos mej! Ha ha ha.



Duktig? Nja kan jag inte påstå direckt. Jo lite! Haha. För faktiskt så e de första gången på SÅHÄR länge som jag börjar plugga 5 dagar innan ett prov. Det är cooolt :) Dessutom så började jag plugga en vecka o de e ännu mera cooolt haha!

2009-04-19 @ 19:12:06
URL: http://pernillaoscarsson.blogspot.com
Postat av: Pillan

Ja vafan. Nej jag hatar osbeck. Liksom de har väl vetat ett bra tag att Josefine e så "dålig" De borde ju ha fixat med vikarie innan skolan började. Och de borde iallafall sagt till oss igår om vi skulle ha eller ej. inte bara kanske. För vem går upp kl 9 för o sedan gå o se som man ska ha lektion? Helt sepe nörd. Jag vill byta skola nu!



Nk kan knulla kuk. Jag tänker bara plugga in frågorna sen så får de vara!

2009-04-21 @ 14:55:00
URL: http://pernillaoscarsson.blogspot.com
Postat av: Karin

Hej! Kika in och kolla på mina modellbilder från mina plåtningar, kommentera gärna vad du tycker!:)

2009-04-21 @ 15:12:21
URL: http://abckarin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback