170409: Finally a new camera

2009-04-17 @ 11:28:56
Hejsan på er alla glada människor i världen
Det var en ganska lång hälsning men det gör väl inget... Det var ett bra tag sen jag skrev här och jag hinner inte skriva så mycket just nu för ska snart gå och duscha och fixa till mig, sen när pappa kommer hem så ska vi till OnOff och kolla en ny kamera till mig! jag har redan kollat lite på internet och hittat en jag verkligen vill ha, men får ju se vad pappa och pia tycker. Ska till fillan ikväll och träffa ringen medlemmarna, ska bli riktigt kul för det var längesen sen sist.

men nu måste jag rusa
Puss/ Jessica

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ska du ha system eller ? :)

2009-04-17 @ 12:46:40
URL: http://pernillaoscarsson.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback