090409: Lov!

2009-04-09 @ 19:28:21
Hej alla överglada människor!
började dagen med att gå upp vid 06:50. åt en macka till frukost och den blev det till att stå framför speglen ett rätt bra tag innan jag blev klar med mitt hår.. Ibland undrar jag varför man är så himla fåfäng?! Varför kan man inte bara se ut som man vill? vem har sagt att man ska se ut på ett speciellt vis för? jag förstår ärligt talat inte dettahär. Man ser ut som man vill punkt slut.
Jag kan också säga att snua inte blev så glad idag på lektionen, det var inte alls många som hade gjort glosorna till idag (inklusive mig) men jag tycker att jag har en rätt bra anledning till att jag inte gjorde läxan och det är för att vi hade vårt geografi prov idag, och jag hade en känsla av att det skulle bli ganska så svårt så jag pluggade bara på det igår och struntade i italienskan.  Det ska bli SÅHÄR skönt att slippa det i 2:an. geografi provet var väldigt svårt precis som min känsla hade varit..man kan ju hoppas på ett G iaf. Hade lång rast så stack hem till Linn och åt nudlar och kollade på VÄNNER. Kollade på ett avsnitt där Joey dejtade ett av sina fans och deras dejt var väldigt rolig för hon tar tag i hans händer och skrattar ett "elakt" skratt och sen slickar hon på hans fingrar xD det är mycket roligare när man ser det.
Naturkunskap är så j*ävla fucking svårt och jag hatar det av hela mitt hjärta. Jag tror inte jag kommer ha så mycket nytta av det senare i livet.
Har ätit tacco ikväll och det var såhär mycket mumma! men sen sitter aldrig tacco fel. Linn ska snart komma hit och så ska vi kolla film och "fira" att vi har lov nu i en vecka, men man kan ju inte kalla det lov precis för vi har prov veckan efter lovet och jag har glosor att träna på...Asså när det är lov så är det väl för fan LOV! man ska inte ha något att träna på till veckan efter så är det bara.
har kommit lite närmare sommarjobbet på preem, tummen upp för det kan ju hoppas att jag verkligen får det nu för jag behöver pengarna.  Och Kajsa jag tror jag följer med till madison med dig och Lina! :)
dettahär har vait min dag idag.
Puss/ Jessica

här är den dejten jag menar, det roliga kommer efter 40 sekunder så ni kan ju hoppa lite.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Men de var inte riktiga filidutter! De vart sådanna med citronsmak typ. De blir gula när man suger på dem!

2009-04-09 @ 19:39:25
URL: http://pernillaoscarsson.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Föresten, vilken jävla min på joey där i slutet xD HAHA

2009-04-09 @ 19:43:44
URL: http://pernillaoscarsson.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback