080409: Belöning

2009-04-08 @ 18:07:16

Hej vackra dag
skolan började 20 över 9 med att vi hade engelska men man kan ju säga att det inte var en "riktig" lektion. Vi hade baktävling! det var väldigt kul, jag och Linn bakade en cheesecake ( fast det var Linn som bakade ) och jag översatte receptet till engelska. Vi vann tävlingen också WOHO en massa applåder och grattis till oss..men efter den lektionen så var man ganska mätt av alla kakor. Fick reda på hörövningprovet och jag är nöjd. vad var alla gränser? kommer inte ihåg dom. Sen hade vi svenska men jag Linn, Karin och Sofie gick inte på den lektionen för vi skulle intervjuas av hallandposten, jag orkar inte förklara om vad det var, ni kan kolla i tidningen nästa vecka. Sen så hade Anki fixat så vi blev lediga från datorkunskapen så vi sluta någon gång vid halv 12 och jag kan ju säga att det satt inte så himla fel.
Kom hem och gick upp och la mig hos mamma så låg vi där och pratade lite, sen fick jag tvunet gå ner till mitt rum och påbörja pluggandet av geografin till i morgon. Det är ganska segt att plugga till. Det positiva till detta är ju att jag kan frågorna på pappret och jag kan nästan allt jag har antecknat idag så det känns rätt bra men jag är fortfarande lite nervös för att göra provet. Det kommer vara SÅHÄR svårt!
Och innan idag så satt jag och mamma och åt paj ( som var mycket gott också! ) och så skulle jag ta upp min kopp kaffe och bara sådär fick jag lite nosebleed och det var ganska obehagligt för det var inte lite blod det kom! Ni kanske inte vill veta det men jag hade lust att skriva ner det....

Vare ute med chillibillibus innan, och vi gick upp till mamma och hälsade på henne ett litet tag, och så tänkte jag att jag har pluggat ganska mycket på provet tills i morgon och då kom jag på iden att jag kan få låna film tills ikväll och göra nada plugg. Låter ganska bra enligt mig så nu ska jag återgå till att sätta mig vid skrivbordet.

Älsklings Erika fyller även 17 år idag så ett stort grattis till henne! Älskar dig för evigt <3
Puss/ Jessica


sen vill jag bara tillägga att jag älskar mitt nyklippta hår! ;)


Kommentarer
Postat av: Pillan

Vet du vad jag kom på ganska nyligen, typ 1 minut sedan? Att vi har provet först imorgon! myyycket najs! Jag hade hoppats på att få sitta o plugga på rasterna! -.-

2009-04-08 @ 20:02:36
URL: http://pernillaoscarsson.blogspot.com
Postat av: BJERNHAGEN

ska också klippa mig kort snart :) längtar!

2009-04-10 @ 15:33:14
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback