Oscarsgalan på schemat

2010-03-07 @ 20:05:49


Fråga min inte varför, men hade nada att göra.

Snart kommer Kajsa hit. Egentligen skulle jag åkt till henne och sovit över där, men så blev det inte. Istället kommer hon till mig och sover här. Det som står på schemat ikväll är att planera morgondagens fotografering och invänta tills tiden slår 00:00 för då börjar oscarsgalan på TV9. Ska se om AVATAR vinner något pris (vilket jag hoppas den gör) Det är den värd. Det är en helt otroligt bra film, så vi håller tummarna! Sen ska vi checka in alla snygga klänningar, och se om man kan få lite ideér till balklänningen. Visst det är 1½ år kvar, men man ska vara ute i god tid ;)



Kommentarer
Postat av: KAJSA ♥

dem vann 3st, lite snålt, men man ska aldrig klaga :) tack för idag! <3

2010-03-08 @ 23:12:56
URL: http://thelionandlamblove.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback