BB&BS

2010-03-11 @ 15:34:58

Igår var jag på mitt första BodyStep pass. Det var inte riktigt som jag trodde att det skulle vara. För jag trodde att det skulle bli tråkigt och jobbigt, men det var kul och jag tänker fortsätta att gå på onsdagar och söndagar. Hoppas Linn och Karin vill fortsätta att gå dit med mig? Iaf, ikväll blir det BodyBalance. Kan vara rätt skönt att sträcka ut på sina ben och leder och allt annat. Har lite träningsvärk i benen. Dock ej så farligt, trodde nästan att jag inte skulle kunna röra mig i morse, men jag lyckades ta mig ur sängen utan problem. Det är skönt nu när jag äntligen har kommit igång med träningen. Efteråt känner man sig riktigt duktig, dessutom har det blivit lättare för mig att somna på kvällarna. Tack vare träningen






Kommentarer
Postat av: Karin

Självklart ska vi fortsätta! Kan vara bra med lite annan träning än bara BodyBalance hela tiden. Jag funderar på att gå på BodyBalance på lördag morgon, vill du haka på? ;) <3

2010-03-11 @ 16:40:32
URL: http://karinannalinnea.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback