En vecka i solen

2010-01-22 @ 21:15:10


Inatt sticker mamma till Gran Canaria med jobbet. Är lite avis, inte på föreläsningar hon ska gå på utan att hon sak få ligga på stranden eller vid poolen och gotta sig i den underbart varma solen. Hon ska vara borta en hel vecka!! Jag kommer sakna henne väldigt mycket, hon kommer inte komma in på mitt rum och väcka med med en snäll röst, hon kommer inte hjälpa mig med att laga mat om kvällarna, hon kommer inte vara där om jag har något spännande att berätta om dagen :(
Vi får hoppas att veckan går snabbt så hon kommer hem igen ♥


Kommentarer
Postat av: Kajsa ♥

hoppas hon får det bra nu :D

2010-01-23 @ 12:54:14
URL: http://thelionandlamblove.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2010-01-26 @ 23:38:08

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback