Music from My sister's keeper

2010-02-10 @ 16:53:58

Känns som hemma - Edwina Hayes


Någonting i dina ögon, gör att jag vill förlora mig själv
Gör att jag vill förlora mig själv, i din famn
Det är nåt i din röst, får mitt hjärta att slå fort
Hoppas denna känsla varar resten av mitt liv

Om du visste hur ensam mitt liv har varit
Och hur länge jag har varit så ensam
Och om du visste hur jag ville att någon skulle komma
Och förändra mitt liv så som du har gjort

Det känns som hemma för mig, det känns som hemma för mig
Det känns som om jag hela vägen tillbaka där jag kommer ifrån
Det känns som hemma för mig, det känns som hemma för mig
Det känns som om jag hela vägen tillbaka där jag hör hemma

Ett fönster går sönder ner en lång, mörk gata
Och en siren jämrar i natten
Men jag är okej, för jag har dig här hos mig
Och jag kan nästan se igenom den mörka finns ljus

Tja, om du visste hur mycket denna stund betyder för mig
Och hur länge jag har väntat på din beröring
Och om du visste hur lycklig du gör mig
Jag trodde aldrig att jag skulle älska någon så mycket

Det känns som hemma för mig, det känns som hemma för mig
Det känns som om jag hela vägen tillbaka där jag kommer ifrån
Det känns som hemma för mig, det känns som hemma för mig
Det känns som om jag hela vägen tillbaka där jag hör hemma
Det känns som om jag hela vägen tillbaka där jag hör hemma


Kommentarer
Postat av: Karin

Den låten är så himla fin :')

2010-02-10 @ 17:39:38
URL: http://karinannalinnea.blogg.se/
Postat av: Kajsa ♥

åh, jag älskar den här låten <3

2010-02-11 @ 17:34:03
URL: http://thelionandlamblove.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback