Kalas hos Erika + bilder

2010-04-09 @ 14:43:43


Eftersom Erika fyllde 18 i går ska vi hem till henne och fira det, Grattis i efterskott baby. Det blir som en liten Ringen träff, vilket är bra och skönt. Det var ett tag sen vi träffades nu. Så ikväll kommer det bli lite sjungande, snackande, skrattande och jag gissar på att vi kommer äta ganska mycket också ;)
Igår satt jag och kollade igenom gamla bilder från våra Ringen träffar. Jag skojar inte när jag säger att jag satt och skratta högt för mig själv. Vi var så små och gjorde så konstiga saker, i vissa bilder kommer jag ihåg vad vi snackade om. T.ex. Fillans utbrott när vi kollade på A walk to remember, eller när vi dansade som in i på midsommar. Det finns mycket mer att skriva men om jag ska forsätta så kommer detta bli ett väldigt långt inlägg. Det är synd vi inte är lika tajta som vi var innan.

Tänkte lägga in lite bilder från förr ;)









Kommentarer
Postat av: Karin

Hahaha, åh gud vilka hemska bilder! fast jag saknar det lite ändå ^^

2010-04-09 @ 16:58:32
URL: http://karinannalinnea.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback