Shopping

2009-09-29 @ 20:17:03


Hej :)

Nu är jag hemma efter en dag i Halmstad med Linn. Eftersom vi bara hade två lektioner idag så stack vi direkt efter skolan. Var inne i Halmstad vid 2 tiden och så stack vi hem vid 6 tiden. Jag köpte en vinterjacka och ett linne på H&M, jeans leggins, linne och en tröja på Gina Tricot, trosor och 2 tröjor till min broro på Cubus, sen köpte jag ett par vantar på Monki. Jag är väldigt nöjd med mina köp idag. Lagom shopping, men jag vill iväg snart igen ;)
Men jag ska nog inom SkoDon i morgon och kolla om jag kan hitta några snygga skor, för hittade inga på DinSko. Så kör nog dit efter skolan i morgon :)

Detta var min dag, och nu orkar jag inte skriva ner mycket mer.
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Pillan

"och ett H&M" Köpte du hela affären? xD

2009-09-29 @ 22:04:39
URL: http://pernillaoscarsson.blogg.se/
Postat av: ♥ sophia

din snygga jävel!!

2009-10-02 @ 18:31:52
URL: http://lifeofsophiacaswell.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback