Rockey Road

2009-09-08 @ 13:38:03

Sitter här i köket och försöker lära mig GIMP. Det går ganska bra, har fixat till en bild som jag kommer lägga ut lite senare i inlägget :)
Kajsa ska snart komma hit och hälsa på mig! det ska blir kul för har inte träffat någon av "gänget" på nästan en  vecka, och det är ganska länge så det ska bli kul att hon kommer hem till mig. Med sig har hon Rockey Road och det är typ en av dom godaste glassarna som finns. Antagligen så ska vi sitta och snacka en massa skit medan vi äter glassen, kan det bli bättre?

I morgon blir det skola! ÄNTLIGEN TYP...NÄ! men är väldigt trött på att vara hemma och göra ingenting, så det ska bli kul att gå tillbaka till skolan igen (detta kommer jag ångra att jag skrev) Kommer börja klaga redan i morgon på hur mycket jag ligger efter och hur jobbigt det är med skolan och att man önskar att man var sjuk, men vi får ta det som det kommer!

Här är bilden som jag gjorde i GIMP :)


Kommentarer
Postat av: Pär

Den där bilden vart läskig xD

2009-09-08 @ 14:36:00
URL: http://pernillaoscarsson.blogg.se/
Postat av: Kajsa

hahaha, alltså den bilden alltså :D så jävla coooool

2009-09-08 @ 21:59:26
URL: http://thelionandlamblove.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback