Like the good old days :)

2009-09-25 @ 13:19:16
Tjockis kise


Nu ska jag snart gå och städa huset, för i morgon kommer släckten och firar mig. Så mamma tycker att det ska vara rent och fint men problemet är att vi är många i min släckt och det kommer bli lika skitigt igen och då är det så himla nödvändigt att städa. Men jag får väl göra det ändå.

Ikväll så ska jag hem till Kajsa med Linn&Karin, vi ska göra nudelgryta (är ni förvånade?) och frossa i oss en massa onyttigheter, anledningen till detta är att vi ska "fira" mig, sen ska vi kolla på skräckfilm också. Det är precis som i början av våran vänskap, vi åt gott, kollade alltid på skräckfilm och snacka en massa skit (som vi även ska göra ikväll). Så nu måste jag dra om jag ska hinna med att städa, fixa till mig, sen iväg till willys med Linn&Karin, sen till kajsa och börja med maten.
Ha en fortsatt trevlig dag
Puss på er


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback