Inte noga gjort

2009-09-29 @ 21:50:28
Nu har jag fixat headern, men jag är inte riktigt nöjd så ska fixa mer med det i morgon hade jag tänkt mig.
Sitter och kollar lite halvt på The Mentalist, är kanske därför jag inte pallar göra den så noga ;)

Jag känner att jag har ganska så mycket att göra i morgon, Italienska läxa, kolla skor, fixa bloggen, ut med chilli och det fortsätter nog lite mer, för har väl andra läxor som ska göras. *SUCK* Sen slutar jag sent i morgon också....ÅHHH GUUD jag kommer dö av stress och trötthet.

Nu ska jag återgå till TV programet :)
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Kajsa ♥

bilden och texten var skitbra/cool. fast den sitter lite fel?

2009-09-30 @ 19:18:07
URL: http://thelionandlamblove.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback