I väntetid

2009-09-26 @ 16:53:28



Nu är alla tre kladdkakorna är bakade, städningen är helt klart, jag är klar. Nu väntar vi bara på att alla ska komma. Jag har räknat ihop hur många vi blir idag också, och vi blir 20 stycken, det är ganska många, vet ej hur vi ska få plats, egentligen skulle vi varit 25 stycken med alla kunde inte komma. Fast det gör inte så mycket, mer kaka och mat till oss andra :)

Linn om du vill så kan du komma lite senare ikväll, när dom flesta har åkt hem. Så kan vi äta den kladdkakan som är över (om det blir någon över). Så kan vi snacka skit och lite sånt, vill du det?

Bilder kommer senare ikväll, om jag orkar uppdatera. Annars blir det i morgon.

Puss på er


 


Kommentarer
Postat av: Kajsa ♥

jag vill med komma :D

2009-09-26 @ 20:59:19
URL: http://thelionandlamblove.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback