Glosor

2009-09-02 @ 17:47:56



Bonjourno!
Har varit hemma från skolan i två timmar nu. På dom två timmarna har jag suttit här i köket och tränat på mina italienska glosor som vi har tills i morgon. Men nu är det såhär att dessa glosorna vill inte gå in i min hjärna och stanna där, utan dom går in genom det ena örat och ut genom det andra direkt. Sen har jag glömt att nämna att det är ganska många glosor också. Vill ni veta hur många?....säkert?...okej!, då ska jag berätta för er att det är 62 väldigt jobbiga glosor som ska fastna i mitt huvud tills i morgon, vilket dom inte kommer att göra ännu på ett tag. Egentligen har jag inte tid att sitta här och skriva, men att sitta typ två timmar i sträck och bara träna glosor tar på ens krafter, och sen måste jag laga mat också. Så detta är min paus innan pluggandet börjar igen *suck*

Till ett annat ämne
Idag har vi tagit klassfoto! Det blev nog inte så lyckat för det tog bara 2 minuter för fotografen innan hon var klar. Hon tog bara 2 kort och man brukar faktiskt ta fler än 2 kort. Hon var väldigt otrevlig också, vi fick inte ens ta klasskort med våran klassförståndare, för hon hade inte tid. Men vår klass skulle ta foto mellan 11:00 och 11:15 och det tog 2 tnka minuter för henne att fixa det och vår klasslärare hann inte ens komma med. Nä det var lite dålig stil, tycker jag allt.

Nu måste jag rusa för maten håller på att brännas "/                                                                                      Puss på er

 


Kommentarer
Postat av: Pär

Jag tycket fortfarande synd om Gunnar som till och med Klippt sej!!! Jävla tönt hon var :|

2009-09-02 @ 19:06:02
URL: http://pernillaoscarsson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback