Kalas

2009-09-27 @ 12:23:44
Gårkvällen blev riktigt lyckad! Dom första som kom var Pia, Peter, Ida och Anna. Sen kom Malin, Danne, Emma och Filippa. Sen var deLt Jeanette, Kurt, Fredrik och Robbin, Agnetha och Nichole kom när Jeanette och dom kom, sen kom Pelle också. Efter alla hade kommit så började kalaset. Maten blev serverad och alla åt ganska så mycket, vi har kvar en halv smörgåstårta. Vi har även 1½ kladdkaka kvar, den var ganska mäktig så folket orkade inte äta så mycket...så vi ska skära upp den och lägga in den i frysen så kan man ha det till något annat :)
Linn&Karin kom också, jag fick en frödinge kladdkaka av dom! Som vi ska äta någon gång, men för tillfället är jag ganska trött på kladdkaka. Efter att alla hade gått hem så satt jag, Linn och Karin kvar i uterummet och snackade till halv 2. Så jag säger tack till alla som var hemma hos mig igår ♥

Nu tänkte jag lägga upp bilder på vad jag fick igår :)
Kameraväska av familjen Roos

Minne till kameran av familjen Roos

UV filter till kameran av familjen Roos

Presentkort på H&Mx2 Ett av Familjen Svensson/Johansson och den andra familjen Johansson

Pengar av familjen Andersson

En till tatuering! :D

Detta fick jag av Linn&Karin ;)



Sen fick jag ju min kamera av mamma och pappa också :)
Nu ska jag gå och börja med mitt geografi arbete
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Jojs

åhhh vad vill du ha för tattooo ?

2009-09-27 @ 13:23:34
URL: http://parosaregnmoln.blogg.se/
Postat av: ♥ sophia

ååh berätta! hur ska den se ut var ska den sitta?! :D:D

2009-09-27 @ 16:18:24
URL: http://lifeofsophiacaswell.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback