Almost done (Y)

2009-09-15 @ 16:30:14

Nu är jag snart äntligen klar med historia arbetet! har kvar slutdiskussionen kvar och det är den delen som är jobbigast. I mitt arbete så skriver jag då om han på bilden, denna personen är då Nikolaj II Alexandrovich Romanov, han var en rysk tsar som efter ett tag blev mördad. Det jag skriver är väl basic fakta, lite om varför han blev mördad mm, sen har jag en del där jag själv skriver vad jag tycker om hans liv och vad han åstadkom under sin tid som Rysslands tsar. Som jag skrev innan så har jag slutdiskussionen kvar men den ska jag skriva ikväll, för just nu har jag inte lust att skriva mer. Hade tänkt att jag skulle skriva lite svenska också, ska svara på massa frågot till i morgon. Det är verkligen inga lätta frågor heller, utan det är väldig ingående frågor som man typ hamnar i koma av -.-

Nu ska jag snart gå ut en runda med Chilli. Tycker att det är för fint väder för att sitta inne och slappa, så ska jag ta med kameran och se om jag kan få några bra bilder.

Jag hade kunnat få riktigt fina bilder i morse när jag var ute med honom för det var typ dimma överallt och massa dagg i gräset och solen lös så otroligt fint, MEN jag glömde kameran hemma då så ska se om jag kan få några bra foto nu istället.
Puss på er


Kommentarer
Postat av: kajsa

ojsan! har du skrivit så .. jag har skrvit typ fakta om deras liv, om anastasia "gåta" men inget annat. skulle man göra på ditt sätt?

2009-09-15 @ 22:02:31
URL: http://thelionandlamblove.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback