Bort med den långa pälsen

2009-10-15 @ 21:16:44






Såhär fin blev min snuttis efter sin klippninga idag♥
Varje gång han ska klippas blir han som ett litet barn, han vägrar lämna ens famn när man ska ge honom till klipptanten, han verkligen klamrar sig fast och nästan trycker in klorna i skulderbladen på en. När man väl har lämnat över honom så är det inte så farligt. Efter två timmar så hämtar vi honom igen, och är överlycklig när han ser oss, han blir så glad så han hoppar upp i famnen. När vi sen kommer hem igen och ska ut och gå så vill han nästan inte följa med för han skäms så oehört mycket. Att han skäms beror på att min bror skrattade åt honom en gång efter att han hade klippt sig, och så skämdes han en massa för det, och sen dess är det lika dant varje gång han ska klippas...Snuttisen. 


Titta hur liten han har varit...OMG det är 3½ år sen jag köpte honom nu. WOW det är ganska längesen, det är nog mitt bästa köp någonsin! Puss på dig min älskade vovve.

 


Kommentarer
Postat av: Pillan

Bazze e tvärt om. Han sitter o stampar o viftar på svansen i bilen när han ser att vi svänger in på nån väg som leder till klippstället. Han blir bara otåligare ju längre tid de tar xD När han väl e ute ur bilen då kutar han till tanten? xD

2009-10-15 @ 21:46:05
URL: http://pernillaoscarsson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback